OFERTA

Strony internetowe hand made

Od 2016 roku dodaliśmy do naszej oferty innowacyjne strony internetowe „hand made”.  Dokładniej chodzi o całą oprawę graficzną strony, która jest ręcznie narysowana przez naszych grafików specjalizujących się różnych technikach rysunku.  W natłoku  stron www naszpikowanych zdjęciami stockowymi (czyli kupowanymi z dużych banków zdjęć takich jak Fotolia, czy Istockphpto) te same zdjęcia pojawiają się na wielu stronach oraz w innych formatach reklamowych (bilbordy, ulotki, reklamy internetowe). W takim środowisku ciężko jest wyróżnić swoją stronę firmową, a jeszcze trudniej zaprojektować coś co klient zapamięta.
Dlatego właśnie stworzyliśmy dla Ciebie coś co będzie niepowtarzalne i co ożyje. Co mamy na myśli mówiąc ożyje? To, że stworzone przez nas postacie i kreacje możemy dowolnie kształtować. Co jest poważnym minusem zdjęć kupowanych w bankach to fakt, że nie da się z nich ułożyć żadnej historii. Nasze grafiki dają taką możliwość!
Strony internetowe typu „hand made” to szerokie spojrzenie na nowoczesną promocję firmy. Ich częścią jest (choć nie jest do warunek) bohater marki – czyli tzw. Brand hero.

Stosowane techniki

Jeśli chodzi o techniki to mamy bardzo szeroki zakres. Możemy stworzyć kreacje rysowane kreską, węglem, kredkami, a także akwarelami lub grafikę wektorową. Dzięki temu możemy dobrze dopasować się do charakteru marki. Jeśli chodzi o grafiki rysowane ręcznie to początkowo powstają one jako rysunki na papierze i następnie są skanowane w wysokiej rozdzielczości i dzięki temu są możliwe do użytku zarówno na stronie www jak i w mediach społecznościowych, czy ofercie drukowanej.

Od czego zaczynamy?

Zaczynamy oczywiście od briefu – czyli zebrania maksymalnie dużej ilości informacji o marce, o produkcie, o jego wartościach (i czasem wadach), o grupie docelowej i jej zwyczajach. To bardzo ważny element, ponieważ czasem nawet drobny szczegół może na tym etapie przesądzić o ogromnym sukcesie całej kreacji. Drugi krok to zbadanie obecnej sytuacji marki w sieci oraz jej konkurencji. Na postawie tych informacji powstaje wizja jak chcemy promować markę i jakie mamy pomysły na opowiedzenie jej historii. Najczęściej tworzymy bohatera, albo bohaterów, którzy nam to ułatwią. Przykładów marek, które odniosły sukces tą metodą nie trzeba szukać daleko – „serce i rozum” od Orange, „Harnaś” z piwa o tej samej nazwie, czy „Kubuś” – miś, który jest bohaterem soków dla dzieci. Postać takiego bohatera trzeba dobrze przemyśleć, ponieważ założenie jest takie, że będzie nam służył długo, więcej o brand hero.
Po stworzeniu postaci i rozpisaniu historii tworzymy storyboard, dzięki, któremu „zamkniemy całość” w kilku slajdach. Po ustaleniu ilości slajdów i wytycznych do każdej scenki nasi rysownicy przystępują do pracy.

W pierwszym etapie dostaniesz drafty – czyli szkice poglądowe i na tym etapie naniesiemy istotne zmiany, a po ich akceptacji rysownik dopracuje już całość. Poniże możesz zobaczyć jak wygląda po kolei tworzenia takiego przykładowego slajdu.

 

 

Po zakończeniu kreacji banera przystępujemy do stworzenia ikon produktów (lub osiągnieć, czy wartości firmy – w zależności od tego jaki element znajdzie się na stronie). Oczywiście wszystko musi być w tej samej stylistyce, żeby stanowiło spójną całość.  Na koniec jeszcze detale, które mogą się przydać na stronie (takie jak butony, tła itp.).  Dzięki temu przy tworzeniu tego typu strony www nie musimy się podpierać żadnymi zdjęciami „stockowymi”. I całość wygląda oryginalnie i wyróżnia się na tle stron Twojej konkurencji.

Zalety stron internetowych  „hand made”

Oprócz unikalności samej strony i temu, że dużo łatwiej ją zapamiętać dużą zaletą  jest fakt, że powstałe materiały rysowane możesz wykorzystać w innych miejscach. Scenki, postaci oraz ikonografię możesz np. wykorzystać do prezentacji dla klientów lub do swojej oferty drukowanej, czy nawet video prezentacji firmy. Natomiast bohater marki może być wspaniałym ambasadorem marki w mediach społecznościowych.

 

Zobacz projekt