OFERTA

Pozycjonowanie stron internetowych

Wypozycjonujemy Twoją stronę do top 5 w Google!

Pozycjonowanie strony internetowej to najtańsza i jedna z najbardziej skutecznych form reklamy. Mamy 7 lat doświadczenia i ponad 400 wypromowanych fraz. Wiemy jak dobrać frazy i jakich technik można bezpieczenie używać. Jeśli nie masz czasu czytać, zadzwoń do naszego doradcy 509 633 166

Ile czasu trzeba czekać na efekty i jak przebiega proces pozycjonowania?

Efekty są widoczne w ciągu 2-6 miesięcy. W zależności od popularności frazy, czas doprowadzenia jej do pierwszych 10 wyników jest różny. Dla fraz niszowych, lub bardzo szczegółowych (np. „laserowe cięcie blachy”, czy „ubezpieczenia biur rachunkowych warszawa”) może trwać tylko miesiąc, dla fraz trudnych i popularnych czasami to nawet pół roku. Dużo zależy od jakości strony internetowej (oraz czy jest responsywna) oraz tego od kiedy jest zarejestrowana domena i czy ma pozytywną historię (czy np. Google nie nałożyło kiedyś w przeszłości filtra w wyniku złamania zasad pozycjonowania).

Jak wybieramy frazy kluczowe?

Sprawdzimy jak wybrana fraza jest popularna i czy Twoja konkurencja pojawia się w wynikach wyszukiwania po jej wpisaniu. Wspólnie wybierzemy od 5 do 15 fraz, na które zaczniemy pozycjonować stronę. Frazy trzeba wybrać precyzyjnie, żeby przyniosły efekt w postaci konkretnych zapytań. Nie mogą być zbyt ogólne (np. nie ma sensu pozycjonowanie pracowni jubilerskiej na frazę „złoto”) ani zbyt szczegółowe, ponieważ taka fraza będzie miała bardzo mało wejść.

Stawiamy na bezpieczeństwo

Stosujemy tylko dopuszczalne metody pozycjonowania zgodne z zasadami Google (tzw. White SEO). W wyniku naszych działań Twoja strona będzie bezpieczna. Dodatkowo możemy pomóc jeśli niekompetentna firma zajmująca się pozycjonowaniem doprowadziła Twoją stronę do takiego stanu, że Google nałożyło filtr, który uniemożliwia osiągnięcie wysokich pozycji.

Jaki jest podział płatności?

Płatności pobierane są tylko za efekt. Na koniec miesiąca otrzymasz szczegółowy raport, zapłacisz tylko za te dni, w których frazy były w pierwszej 10 wyników. Stawki są podzielone na 3 grupy w zależności od pozycji w wynikach wyszukiwania.

Przykładowa symulacja pozycjonowania 1 frazy przez miesiąc

Załóżmy, że fraza „Laserowe cięcie blachy” jest wyceniona w zależności od pozycji w wynikach:

  • pozycje 1-3 (300 zł miesięcznie)
  • pozycje 4-7 (200 zł miesięcznie)
  • pozycje 8-10 (100 zł miesięcznie)

Przyjmijmy, że ta fraza była w danym miesiącu

5 dni na pozycji 12 = 0 zł (ponieważ płatności zaczynają się od pierwszej 10 wyników)
10 dni na 7 pozycji = 66,60 zł (stawka za ten przedział 200 zł /30 dni = 6,66 zł za dzień)
5 dni na pozycji 5 pozycji = 41,65 zł (stawka za ten przedział 250 zł/30 dni = 8,33 za dzień)
10 dni na pozycji 3 = 100 zł (stawka za ten przedział 300 zł/30 dni = 10 zł za dzień)

Miesięczny koszt pozycjonowania tej frazy – 208,25 zł netto

Audyt SEO

Analizujemy wszystkie słabe elementy Twojej strony. Sprawdzamy zarówno kwestie techniczne jak i treść, nawigację i niezgodności z wytycznymi Google. Po skończeniu audytu otrzymasz szczegółowy raport co na Twojej stronie internetowej wymaga korekty i co ułatwi szybsze i tańsze osiągnięcie wysokich pozycji. Przygotowanie audytu nie jest ściśle powiązane z pozycjonowaniem, jego celem jest optymalizacja witryny internetowej. Jest to bardzo ważny element , w sytuacji, gdy stronę Twoją stronę tworzyła inna agencja, a nam chcesz powierzyć pozycjonowanie.

Pozycjonowanie wizerunku – ochrona reputacji

Zależy Ci na tym, żeby po wpisaniu nazwy Twojej firmy strona firmowa pojawiała się wśród pierwszych wyników wyszukiwania i chcesz, żeby wszystkie wyniki jakie się pojawią w top 10 były to pozytywne opinie? Dzięki pozycjonowaniu wizerunku wypromujemy Twoją stronę na wszystkie frazy związane z nazwą firmy. Dodatkowo możemy wypromować wszystkie pozytywne wpisy o Twojej firmie, a jeśli są negatywne treści to „zepchniemy” je poniżej pierwszej strony wyników.

Zalety pozycjonowania

  1. Dotarcie do precyzyjnie wybranej grupy docelowej. Dzięki zastosowaniu wyselekcjonowanych fraz możemy dokładnie określić jacy klienci odwiedzą Twoją stronę np. na frazę „przedszkole warszawa kabaty” będą wchodzić konkretni zainteresowani klienci z tego obszaru.

  2. Pewność kosztów. Dzięki określeniu konkretnych stawek od razu na starcie wiesz jakie mogą być maksymalne koszty (czyli gdy wszystkie frazy znajdą się na pierwszej pozycji). Nie ma żadnych dodatkowych i ukrytych opłat.

  3. Płatność tylko za efekt. Dopóki nasze działania nie przekładają się na większa ilość wejść na Twoją stronie nic nie płacisz. Realnie efekty zaczynają się po doprowadzeniu strony do pierwszych 10 wyników, oczywiście im strona będzie wyżej tym więcej  będzie wejść i więcej potencjalnych klientów.

  4. Stały koszt bez względu na ilość wejść. Płacisz  określoną stawkę za 1 dzień (np. 8 zł) nie ważne, czy tego dnia na Twoją stronę wejdzie 100 czy 1000 osób – opłata będzie zawsze tak samo niska.

  5. Prestiż marki. Tego niestety nie da się zmierzyć, ale klienci bardziej ufają i lepiej postrzegają firmy, które są wysoko w wynikach wyszukiwania. Czasem to właśnie może przesądzić, że to właśnie do Ciebie klient wyślę zapytanie pomijając konkurencję.

Zobacz projekt